Din faktura
Svea Bank kommer att skicka ut dina fakturor till den mail du angivit den 15e i månaden med förfallodatum I slutet på månaden varje månad där du enkelt kan betala via bankgiro eller autogiro. Du hittar dina fakturor i din kivra inbox.
TILL SVEABANKS HEMSIDA

Såhär betalar du dina fakturor

Du erhåller din faktura den 15e varje månad.

Nu bestämmer du hur du vill betala, vi anpassar oss efter dig.

Lägg upp en smidig betalningsplan med Svea bank.
Såhär betalar du
Dina betalningsalternativ
Du kan dela upp din betalning via Svea Bank eller betala hela beloppet direkt via Stripe. Du har 30 dagar på dig att betala.

Frågor?
Ja, du är skyldig att betala när din behandlingsplan har bekräftats då dina tandskenor är skräddarsydda och sätts i produktion direkt.
Om du har frågor eller funderingar angående dina fakturor ber vi dig vänligen att kontakta Sveabank via deras formulär: https://www.svea.com/sv-se/privat/kontakt?nav=12 eller via telefon: 08-616 99 00
Kontrollera din email och skräppost. Fakturan kommer direkt från Svea bank, inte från DR SMILE. Om du fortfarande inte har fått en faktura tre veckor efter bekräftelse av köpet, vänligen kontakta sveabank.
Dina fakturor kommer antingen via Kivra eller på posten. För att pengarna ska dras automatisk måste du ansöka om autogiro betalning via Svea bank.
Genom att bekräfta behandlingsplanen har du beställt dina tandregleringsskenor och därmed en produkt som kommer att tillverkas individuellt för dig. Du är juridiskt skyldig att betala. Om du inte betalar din faktura kommer din tillgång till våra tjänster att blockeras och du kommer att äventyra din behandling. Dessutom kommer du att drabbas av kostnader och rättsliga konsekvenser.
Du har 30 dagar på dig att betala din faktura om detta inte är möjligt eller du vill förlänga betalningstiden ber vi dig kontakta Svea bank för att se om detta är möjligt.
Du kan när som helst betala mer alternativt betala av ditt lån, tidigare än avtalat utan ytterliggare kostnader.